jak napisać stronę o mnie

Jak napisać stronę o mnie, która zrobi furorę?

Wiesz, co jest najtrudniejszego, kiedy zabierasz się za pisanie tekstów na stronę internetową? Przedstawienie oferty? Zachęcenie odbiorców, by ze strony głównej przeszli na kolejne zakładki? A może stworzenie cyklu artykułów blogowych? Fakt, na każdych z tych rzeczy można się potknąć. Jednak to strona „o mnie” sprawia najwięcej problemów. W końcu jak pisać o sobie, żeby …

Jak napisać stronę o mnie, która zrobi furorę? Czytaj dalej >>

jak określić swoją grupę odbiorców

Jak określić swoją grupę odbiorców?

Jakie pierwsze myśli przychodzą Ci, gdy postanowisz, że zakładasz firmę? Pomysły na produkty lub usługi, jakie będziesz sprzedawać? Strategia treści, którą będziesz publikować w social mediach? Wystrój wnętrza Twojego sklepu, czy witryny internetowej? Na pewno, któreś z nich, jednak tutaj powinnaś się wstrzymać i wrócić do samego początku. Najpierw pomyśl o określeniu swojej grupy odbiorców. …

Jak określić swoją grupę odbiorców? Czytaj dalej >>

Pracownik zdalny w firmie – 6 zalet i tylko 1 wada

Chyba nie muszę mówić, że 2020 rok był przełomowym momentem, gdzie wiele osób, czy tego chciała, czy nie, zaczęła pracować zdalnie. Całe życie trzeba było zorganizować na nowo i to przez komputery. Szkoły, przychodnie, praca. Nie wiem, czy Ty również zostałaś zmuszona do pracy online, ale i tak przed pandemią szacowano, że 60% ludzi  w …

Pracownik zdalny w firmie – 6 zalet i tylko 1 wada Czytaj dalej >>

delegowanie zadań wirtualnej asystentce

Delegowanie zadań — odzyskaj swój czas i rozwijaj biznes

Ile razy zdarzyło Ci się usiąść przed komputerem z listą zadań tak długą, że cała doba by Ci nie starczyła? W dodatku z zadaniami, których nie znosisz robić lub po prostu zajmują Ci sporo czasu, ale trzeba je wykonać? A gdzie tu jeszcze czas na rozmowy z klientami, zaopiekowanie się dzieckiem, przygotowanie obiadu? Z dnia …

Delegowanie zadań — odzyskaj swój czas i rozwijaj biznes Czytaj dalej >>

prowadzenie newslettera

5 mocnych powodów, dlaczego prowadzenie newslettera to najlepsza decyzja w Twoim biznesie

Prowadzenie newslettera można porównać do prowadzenia auta. Dlaczego? Jeśli jeździsz autem, to przypomnij sobie pierwsze wycieczki. Czy bałaś się wyjechać z osiedla albo szukałaś najłatwiejszych dróg? Przy prowadzeniu newslettera również pojawia się strach i setki pytań. Jak go stworzyć? Co zaproponować za zapis do bazy? Co w ogóle w nim pisać? Właściwie, to muszę go …

5 mocnych powodów, dlaczego prowadzenie newslettera to najlepsza decyzja w Twoim biznesie Czytaj dalej >>

jak wyróżnić się na tle konkurencji

Jak wyróżnić się na tle konkurencji? Wystarczą 3 triki

Masz swoją stronę internetową, sklep, w którym produkty tylko czekają na klientów, a jednak sprzedaż jest znikoma. Próbowałaś wszystkiego – obniżania cen, dodawania gratisów, reklam na Facebooku, Instagramie, a nawet w Google Ads, organizowałaś konkursy, po których i tak nie zdobywałaś klientów. Wciąż głowisz się, jak wyróżnić się na tle konkurencji, jak oni mają to …

Jak wyróżnić się na tle konkurencji? Wystarczą 3 triki Czytaj dalej >>

Strona podziękowania za zapis — 3 genialne sposoby na jej wykorzystanie

Wszędzie słyszysz, że trzeba mieć swój newsletter, by kierować swoje działania do osób zainteresowanych Twoją marką. Na pewno słyszałaś też, że trzeba mieć prezent za zapis i ten też stworzyłaś. Jednak, czy pamiętałaś, żeby stworzyć stronę podziękowania za zapis? Czy po zapisie na newsletter Twoi subskrybenci pozostają bez żadnych informacji oprócz słów: Dziękuję za zapis? …

Strona podziękowania za zapis — 3 genialne sposoby na jej wykorzystanie Czytaj dalej >>