Pracownik zdalny w firmie – 6 zalet i tylko 1 wada

Chyba nie muszę mówić, że 2020 rok był przełomowym momentem, gdzie wiele osób, czy tego chciała, czy nie, zaczęła pracować zdalnie. Całe życie trzeba było zorganizować na nowo i to przez komputery. Szkoły, przychodnie, praca. Nie wiem, czy Ty również zostałaś zmuszona do pracy online, ale i tak przed pandemią szacowano, że 60% ludzi  w Polsce miała możliwość stać się pracownikiem zdalnym, który część, a nawet wszystkie powierzone zadania wykonuje w domu. Jakie są korzyści …

Pracownik zdalny w firmie – 6 zalet i tylko 1 wada Czytaj dalej >>

delegowanie zadań wirtualnej asystentce

Delegowanie zadań — odzyskaj swój czas i rozwijaj biznes

Ile razy zdarzyło Ci się usiąść przed komputerem z listą zadań tak długą, że cała doba by Ci nie starczyła? W dodatku z zadaniami, których nie znosisz robić lub po prostu zajmują Ci sporo czasu, ale trzeba je wykonać? A gdzie tu jeszcze czas na rozmowy z klientami, zaopiekowanie się dzieckiem, przygotowanie obiadu? Z dnia na dzień czujesz, że jesteś obarczona wieloma obowiązkami, ale doskonale wiesz, że same się nie zrobią. Mam dobrą wiadomość — zrobią się, …

Delegowanie zadań — odzyskaj swój czas i rozwijaj biznes Czytaj dalej >>

prowadzenie newslettera

5 mocnych powodów, dlaczego prowadzenie newslettera to najlepsza decyzja w Twoim biznesie

Prowadzenie newslettera można porównać do prowadzenia auta. Dlaczego? Jeśli jeździsz autem, to przypomnij sobie pierwsze wycieczki. Czy bałaś się wyjechać z osiedla albo szukałaś najłatwiejszych dróg? Przy prowadzeniu newslettera również pojawia się strach i setki pytań. Jak go stworzyć? Co zaproponować za zapis do bazy? Co w ogóle w nim pisać? Właściwie, to muszę go zakładać? Te pytania są naturalne, bo ja również przez takie przechodziłam. Nawet …

5 mocnych powodów, dlaczego prowadzenie newslettera to najlepsza decyzja w Twoim biznesie Czytaj dalej >>

jak wyróżnić się na tle konkurencji

Jak wyróżnić się na tle konkurencji? Wystarczą 3 triki

Masz swoją stronę internetową, sklep, w którym produkty tylko czekają na klientów, a jednak sprzedaż jest znikoma. Próbowałaś wszystkiego – obniżania cen, dodawania gratisów, reklam na Facebooku, Instagramie, a nawet w Google Ads, organizowałaś konkursy, po których i tak nie zdobywałaś klientów. Wciąż głowisz się, jak wyróżnić się na tle konkurencji, jak oni mają to samo, co Ty. Istnieje jeden trik, którego nie wykorzystuje większość firm w Internecie. Co takiego nie robią? Nie skupiają się …

Jak wyróżnić się na tle konkurencji? Wystarczą 3 triki Czytaj dalej >>

Strona podziękowania za zapis — 3 genialne sposoby na jej wykorzystanie

Wszędzie słyszysz, że trzeba mieć swój newsletter, by kierować swoje działania do osób zainteresowanych Twoją marką. Na pewno słyszałaś też, że trzeba mieć prezent za zapis i ten też stworzyłaś. Jednak, czy pamiętałaś, żeby stworzyć stronę podziękowania za zapis? Czy po zapisie na newsletter Twoi subskrybenci pozostają bez żadnych informacji oprócz słów: Dziękuję za zapis? Jeśli tak, to czas, by to zmienić. Czym jest strona podziękowania za zapis? Podstroną, gdzie dziękujesz zapisanej osobie, że dołączyła …

Strona podziękowania za zapis — 3 genialne sposoby na jej wykorzystanie Czytaj dalej >>

teksty na stronę internetową

Dlaczego powinnaś zadbać o teksty na stronę internetową?

Wiesz, ile razy słyszałam, że nie ma co się przejmować tekstami na stronę internetową, bo dobry produkt sam się sprzeda? Wiesz, ile razy trafiałam na stwierdzenie, że wystarczy tylko wrzucić swoją ofertę na stronę, a klienci sami przyjdą? Wiesz, ile razy  czytałam, że strona nie sprzedaje. Aż za dużo. Nie starczyłoby mi rąk ani nóg, by to zliczyć. Prawda jest taka, że klienci sami nie przyjdą, chyba że jesteś rozpoznawalna i każdy Cię …

Dlaczego powinnaś zadbać o teksty na stronę internetową? Czytaj dalej >>

dobry copywriter

Jak poznać dobrego copywritera i nie stracić pieniędzy?

Według Andrew Davisa „Treść buduje relacje. Relacje budowane są na zaufaniu. Zaufanie jest motorem sprzedaży”. Jednego nie ma bez drugiego, ale wszystko zaczyna się od treści, od tego, co chcesz przekazać swoim odbiorcom. Nieść pomoc? Edukować? Pokazać inne możliwości niż te, które oferuje świat? Obojętnie, jaka jest Twoja motywacja, to zawsze treść jest podstawą, bez której nie dotrzesz do Twojej grupy docelowej. Ale… Dobra treść. …

Jak poznać dobrego copywritera i nie stracić pieniędzy? Czytaj dalej >>